Vodafone: ένα άλλο πρόσωπο

Vodafone: ένα άλλο πρόσωπο

Γράφει η Θάλεια Χούντα   Η επίσκεψή μου στα κεντρικά γραφεία διοιίκησης της Vodafone και η επαφή μου με τα ανώτατα διοικητικά στελέχη , μου έδωσε την δυνατότητα να έχω μια πιο προσωπική άποψη τόσο για το έμψυχο δυναμικό που στελεχώνει την συγκεκριμένη εταιρεία όσο και για την επιτυχημένη επιχειρηματική διαδρομή στην χώρα μας. Η

Γράφει η Θάλεια Χούντα

 

Η επίσκεψή μου στα κεντρικά γραφεία διοιίκησης της Vodafone και η επαφή μου με τα ανώτατα διοικητικά στελέχη , μου έδωσε την δυνατότητα να έχω μια πιο προσωπική άποψη τόσο για το έμψυχο δυναμικό που στελεχώνει την συγκεκριμένη εταιρεία όσο και για την επιτυχημένη επιχειρηματική διαδρομή στην χώρα μας.

Η συνάντηση ξέφυγε των συνηθισμένων τυπικών και πραγματοποιήθηκε σε ιδιαιτέρως φιλικό και προσωπικό επίπεδο , αποκομίζοντας συμπεράσματα , τα οποία θα ήθελα να μοιραστούμε .

 

 

Η Vodafone, είναι μία εταιρεία με παρουσία άνω των 20 χρόνων στην Ελλάδα , στον τομέα της κινητής τηλεφωνίας , ο οποίος αποτελεί ένα από τους βασικούς μοχλούς ανάπτυξης της εληνικής οικονομίας , διαδραματίζοντας συγχρόνως σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της αγοράς των ψηφιακών τεχνολογιών. Το πλέον σημαντικό στοιχείο για την απόλυτα δύσκολη οικονομική περίοδο που διανύουμε είναι ότι η συγκεκριμένη εταιρεία , συνεχίζει να εφαρμόζει αυτό που έπραξε από την πρώτη ημέρα λειτουργίας της: σημαντικές επενδύσεις στην Ελλάδα , συμβάλλοντας έμπρακτα στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας.

Έτσι με αυτό τον τρόπο η Vodafone χρησιμοποιεί όλους τους διαθέσιμους πόρους της για να στηρίζει τους συνδρομητές της και να είναι δίπλα τους σε αυτή τη δύσκολη οικονομική συγκυρία

Παρέχει καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών και δίνουν τη δυνατότητα στους πελάτες της, ιδιώτες, επαγγελματίες, επιχειρήσεις, να καλύπτουν τις ανάγκες της επικοινωνίας τους με αξιόπιστο, ποιοτικό και τεχνολογικά εξελιγμένο τρόπο.

Η εταιρεία, στο πλαίσιο της στρατηγικής της να παρέχει τις πλέον αξιόπιστες υπηρεσίες κινητής επικοινωνίας, φωνής και δεδομένων, μόνο τα τελευταία τρία χρόνια, έχει επενδύσει σε υποδομές του δικτύου της περισσότερο από μισό δισεκατομμύριο ευρώ.

Πέρα όμως του επιχειρηματικού προσώπου της η Vodafone προσφέρει στήριξη στην ελληνική οικονομία και τις τοπικές κοινωνίες αξιοποιώντας την τεχνολογία της κινητής επικοινωνίας, αλλά και τη διεθνή παρουσία της, με στόχο να προβάλει και να προωθήσει τη χώρα μας ως τουριστικό προορισμό.

Επίσης συμβάλλει στην ανάπτυξη μιας βιώσιμης κοινωνίας, σε οικονομικό, κοινωνικό και περιβαλλοντικό επίπεδο.
Στον τομέα της Βιώσιμης Ανάπτυξης, έχει στόχο να ανταποκρίνεται ουσιαστικά στις σύγχρονες προκλήσεις σχεδιάζοντας και υλοποιώντας ολοκληρωμένα προγράμματα με μετρήσιμα, ποσοτικά και ποιοτικά αποτελέσματα. Ο βασικός άξονας στον οποίο κινείται η εταιρεία είναι η αξιοποίηση της τεχνολογίας, των προϊόντων και των υπηρεσιών της για την ανάπτυξη μιας βιώσιμης κοινωνίας, ενώ παράλληλα στηρίζει την ελληνική κοινωνία καλύπτοντας ανάγκες, μέσα από ολοκληρωμένα προγράμματα που επικεντρώνονται στο παιδί.

Στον τομέα της υγείας, αξιοποιεί την τεχνολογία της κινητής επικοινωνίας, μέσα από το Πρόγραμμα Τηλεϊατρικής, το οποίο εφαρμόζεται εδώ και 9 χρόνια, παρέχοντας υψηλού επιπέδου ειδικευμένες υπηρεσίες υγείας σε κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών, χωρίς να χρειάζεται να μετακινηθούν από τον τόπο διαμονής τους. Από την πρώτη μέρα λειτουργίας του προγράμματος μέχρι και σήμερα, έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερες από 12.500 εξετάσεις. Μέχρι σήμερα το πρόγραμμα εφαρμόζεται σε 30 περιοχές σε όλη την Ελλάδα από τη Γαύδο έως τον Έβρο, συμπεριλαμβανομένων 20 ηπειρωτικών και 10 νησιωτικών περιοχών, ενώ ήδη έχει ξεκινήσει η διαδικασία επέκτασής του σε 100 περιοχές της Ελλάδας.

Παράλληλα, η Vodafone ανταποκρίνεται στις σημερινές ανάγκες της κοινωνίας με προγράμματα που στηρίζουν το παιδί, όπως είναι η Κινητή Παιδιατρική Μονάδα σε συνεργασία με τους Γιατρούς του Κόσμου. Μετά από 10 χρόνια και την περίθαλψη 48.000 παιδιών σε 30 νησιά και 45 Νομούς της Ελλάδας, φέτος η Κινητή Παιδιατρική Μονάδα ήρθε στα αστικά κέντρα της Αττικής και της Θεσσαλονίκης όπου οι γιατροί μπορούν να εξετάζουν και να εμβολιάζουν ανασφάλιστα παιδιά. Μέχρι τώρα, σε 16 δράσεις σε Αττική και Θεσσαλονίκη τα παιδιά που εξετάστηκαν και εμβολιάστηκαν έχουν ξεπεράσει τα 2.500. Η Vodafone, από το 2005 στηρίζει τα Παιδικά Χωριά SOS με τη δημιουργία των Εργαστηρίων Έκφρασης και Δημιουργικής Απασχόλησης, ενώ δίνει τη δυνατότητα στους εργαζομένους της, αλλά και το ευρύ κοινό να συμβάλουν στο έργο των Παιδικών Χωριών SOS, μέσα από μια πληθώρα δράσεων που στόχο έχουν την ολοκληρωμένη ανάπτυξη των παιδιών. Για την πολυετή στήριξή της στα Παιδικά Χωριά SOS, διακρίθηκε στα Ευρωπαϊκά Βραβεία Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, του νέου θεσμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, λαμβάνοντας Έπαινο στην κατηγορία των Μεγάλων Επιχειρήσεων, τον Απρίλιο του 2013.

Πίσω από κάθε προϊόν, υπηρεσία και εξυπηρέτηση που προσφέρει στους πελάτες της ,υπάρχουν οι εργαζόμενοί της. Για το λόγο αυτό οι άνθρωποι της Vodafone ήταν πάντα στο επίκεντρο της στρατηγικής της.

Στόχος της είναι να προσελκύει νέους επαγγελματίες με ικανότητες, διάθεση και ταλέντο. Η αξιοποίηση και η ανάπτυξή τους συνοδεύεται από τη βασική προτεραιότητα της δημιουργίας ενός περιβάλλοντος εργασίας, στο οποίο οι αξίες της υποστηρίζονται, οι άνθρωποι αντιμετωπίζονται με σεβασμό, παρέχοντας ίσες ευκαιρίες σε όλους.

Παράλληλα, η υλοποίηση ενός προγράμματος επιβράβευσης που αναγνωρίζει και επιβραβεύει καινοτόμες ιδέες και πρωτοβουλίες, η σύγχρονη δομή των εργασιακών χώρων της εταιρείας η οποία ενισχύει τη συνεργασία, οι αρχές όπως Υγεία & Ασφάλεια, Εκπαίδευση, αλλά και πρόγραμμα Οικειοθελών Παροχών ενισχύουν την εταιρική κουλτούρα των εργαζομένων. Μέσα από το πρόγραμμα Discover που απευθύνεται σε μεταπτυχιακούς τελειόφοιτους, δίνει σε νέες και νέους την ευκαιρία να εργαστούν για ένα χρόνο στην εταιρεία σε συγκεκριμένα projects ώστε να αποκτήσουν επαγγελματική εμπειρία.

Αποτελεί στρατηγική επιλογή της Vodafone η παροχή βέλτιστης εμπειρίας εξυπηρέτησης πελατών και η ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών και προϊόντων υψηλής ποιότητας. Η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι μια διαδικασία συνεχούς εξέλιξης και ανανέωσης. Στέκεται πάντα δίπλα στον πελάτη, ακούει τις ανάγκες του και του παρέχει τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες. Στόχος της εταιρείας είναι να εξελίσσεται διαρκώς και να προσφέρει σύγχρονες και καινοτόμες υπηρεσίες, πάντα με άξονα τις πραγματικές ανάγκες των πελατών της.

Στο πλαίσιο της διοργάνωσης των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών η Vodafone απέσπασε τέσσερα βραβεία, μεταξύ των οποίων και το Βραβείο για το καλύτερο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς με το οποίο διακρίνεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Η βράβευσή της σε τέσσερις διαφορετικές κατηγορίες αποτελεί σημαντική αναγνώριση της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας της εταιρείας και της βέλτιστης εξυπηρέτησης των πελατών της σε όλα τα επίπεδα και στα τρία χρόνια του θεσμού, έχει αποσπάσει τα περισσότερα βραβεία από κάθε άλλη εταιρεία στην Ελλάδα, φτάνοντας συνολικά τα επτά.

Στη Vodafone όλοι οι εταιρικοί πελάτες έχουν το δικό τους Προσωπικό Σύμβουλο, ο οποίος εύκολα, γρήγορα και αξιόπιστα χειρίζεται οποιαδήποτε ερώτημα, απορία ή αίτημα σχετικά με το λογαριασμό, τα προγράμματα, τις υπηρεσίες αλλά και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία χρειάζονται στην επιχείρησή τους!
Τέλος, οι Προσωπικοί Σύμβουλοι καθώς και άρτια εκπαιδευμένα στελέχη μπορούν να παρέχουν πλήρη εξυπηρέτηση και στην έδρα της εταιρίας των πελατών προκειμένου να συζητήσουν από κοντά τις ανάγκες της επιχείρησής τους έτσι όπως διαμορφώνονται ξεχωριστά για τον καθένα.

Όσον αφορά το ερώτημα μου για το μέλλον της εταιρείας, η απάντηση που μου εδόθη ήταν ότι θα συνεχίσει με τον ίδιο αμείωτο τρόπο να παρέχει καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες που δίνουν τη δυνατότητα στους πελάτες της, ιδιώτες, επαγγελματίες και επιχειρήσεις, να καλύπτουν τις ανάγκες της επικοινωνίας τους με αξιόπιστο, ποιοτικό, τεχνολογικά εξελιγμένο και οικονομικό τρόπο. Μέσα από συνεχείς επενδύσεις σε υποδομές και πρωτοπόρες τεχνολογικά λύσεις, θα παρέχει εκείνες τις υπηρεσίες που μπορούν να συμβάλουν στην ανάπτυξη και την ανταγωνιστικότητα.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τα στελέχη της εταιρείας για την γνωριμία μας και την αίσθηση …ότι είναι εδώ κάθε φορά που τους χρειαζόμαστε

Αναδημοσιεύση του παραπάνω άρθρου:

http://www.axortagos.gr/vodafone-ena-allo-prosopo.html

thalia
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Τελευταία Άρθρα

Δημοφιλή Video

Dialogoi.gr

Καθημερινά νέα άρθρα με επίκαιρο περιεχόμενο θα σας ενημερώνει για τις εγχώριες και μη εξελίξεις τη στιγμή που γίνονται.

Συνδεθείτε μαζί μας